γαπητοί φίλοι,

Σς καλωσορίζω στό προσωπικό μου ἱστολόγιο καί σς εχομαι καλή περιήγηση. Σ’ ατό θά βρετε κείμενα θεολογικο καί πνευματικο περιεχομένου, πως κείμενα ναφερόμενα στήν πίστη καί Παράδοση τς κκλησίας, ντιαιρετικά κείμενα, κείμενα πνευματικς οκοδομς, κείμενα ναφερόμενα σέ προβληματισμούς καί ναζητήσεις τς ποχς μας καί, γενικά, διάφορα στοιχεα πό τήν πίστη καί ζωή τς ρθόδοξης κκλησίας.

Εχομαι τά κείμενα ατά καί κάθε νάρτηση σ’ ατό τό ἱστολόγιο νά φανον χρήσιμα σέ σους νδιαφέρονται, νά προβληματίσουν θετικά, νά φυπνίσουν καί νά οκοδομήσουν πνευματικά.

ελογία καί Χάρις το Κυρίου νά εναι πάντοτε μαζί σας.

Μετά τιμς καί γάπης.

π. Σωτήριος θανασούλιας

φημέριος Μητροπολιτικο ερο Ναο γίου Βασιλείου Τριπόλεως.

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Οι σύγχρονες αιρέσεις και το φαινόμενο της διαπλοκής



ΤΕΥΧΟΣ 38                ΤΡΙΠΟΛΙΣ              ΜΑΪΟΣ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2005

ΟΙ  ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ  ΑΙΡΕΣΕΙΣ
ΚΑΙ  ΤΟ  ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ  ΤΗΣ  ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ

διαπλοκή
ς φαινόμενο το κοινωνικο καί το πολιτικο βίου

Τόν τελευταο καιρό σκανδαλολογία καί προβολή παρακμιακν συμπτωμάτων πό τόν χρο το κλήρου γίνεται ντικείμενο κμετάλλευσης πό δημοσιογράφους καί πολιτικούς, πολλοί πό τούς ποίους ρέσκονται νά διατυμπανίζουν πρός κάθε κατεύθυνση τήν κπτωση τν ξιν καί τήν ποκρισία «πεπαλαιωμένων» θεσμν, πως δθεν εναι κκλησία. Δίνουν τσι τροφή στό στόμα τν παραθρησκευτικν καί αρετικν λατρευτικν μάδων, πως καί τν παδν το κινήματος τς «Νέας ποχς» (New Age), ο ποοι κυριολεκτικά ρπαξαν τήν νέλπιστη εκαιρία γιά τήν προώθηση τν σκοτεινν τους σχεδίων. πειδή, μως, ο κατηγορίες γιά διαπλοκή χαρακτηρίζουν κυρίως τόν κοινωνικό καί τόν πολιτικό βίο, πομένως καί ποιονδήποτε θρησκευτικό χρο κκοσμικεύεται, ατή τή φορά κρίναμε σκόπιμο νά δημοσιευθον ρισμένες παρατηρήσεις γιά τή διαπλοκή παραγόντων το πολιτικο καί κοινωνικο παρασκηνίου πό τή μία πλευρά καί διαφόρων παραθρησκευτικν μάδων πό τήν λλη, προκειμένου νά μήν δηγούμεθα σέ εκολους συνειρμούς γιά τούς πευθύνους. ς μήν ξεχνμε τι πό κάποιους κύκλους, γνωστούς σέ σους δέν μένουν στήν πιφάνεια τς νημέρωσης, προβάλλεται συνεχς τό σύνθημα περί χωρισμο κκλησίας καί Πολιτείας. Θά ναφερθομε σέ πέντε λιγότερο γνωστά παραδείγματα, καί χι στή γνωστή λ.χ. γιά τήν παρείσδυση στήν πολιτική ζωή Μασονία, γιά νά γίνει ντιληπτό τό γενικότερο παιχνίδι τν πουλων συμφερόντων, καθώς καί τό τί πρόκειται νά ποστε τό ταλαίπωρο κράτος ν ποτέ πιβληθε προτεινόμενος «δημοκρατικός» χωρισμός.



πό τή ζωή μις τοπικς κκλησίας

σημερινός Μητροπολίτης Θηβν καί Λεβαδείας κ. ερώνυμος κατέγραψε σέ βιβλίο του (Ο γκαταστάσεις τν Χιλιαστν στή Βοιωτία Πς ξεπουλιέται λλάδα, θναι 1992) τίς γωνιώδεις μπειρίες τς κκλησιαστικς του μέριμνας νά ξεσκεπάσει τή σκανδαλώδη περιφρόνηση ρχαιολογικν καί οκολογικν διατάξεων, τίς ποες συνεχς καταπατοσαν ο γνωστοί Μάρτυρες το εχωβ καί τά ργανά τους. ταν ο κάτοικοι τς περιοχς ξεσηκώθηκαν μέ τήν κινητοποίηση τς τοπικς κκλησίας γιά νά μήν οκειοποιηθον ο Χιλιαστές τεράστια κταση γς σέ χαρακτηρισμένο ρχαιολογικό χρο, μερικανικν συμφερόντων ταιρεία Σκοπιά τν Μαρτύρων το εχωβ πιστράτευσε τόν πλοιοκτήτη Πέτρο Κοντομην, ποος, δθεν γιά λογαριασμό του, γόρασε μεγάλες κτάσεις εφορης βοιωτικς γς, γιά μεγάλη βιομηχανική μονάδα. Κατόπιν, μέ τό π’ ριθμ. 2213/10-1-1986 συμβόλαιο τς συμβολαιογράφου Σαλαμίνας . Παναγοπούλου, δώρησε τίς κτάσεις ατές στήν ταιρεία Σκοπιά (ατόθι, σ. 8). Ο Χιλιαστές κτισαν νενόχλητοι, παραβιάζοντας ρους δόμησης, ρχαιολογικές διατάξεις κ.λ.π. Μητρόπολη ζήτησε κρόαση πό τόν τότε πουργό ΠΕ. ΧΩ.ΔΕ. κ. Βασ. Κεδίκογλου, λλά μέχρι σήμερα περιμένει τήν ... νεκρή κρατική μηχανή (σσ. 14-15) πού πεμβαίνει μέσως, μως, ταν κάποιος πλός διώτης ποπειραθε νά σφετεριστε δημόσια καί χαρακτηρισμένη δασική κταση.


δημοσιογραφική προπαγάνδα ς δεκανίκι σκοτεινν συμφερόντων

Γνωρίζουμε τι σέ λα τά παραθρησκευτικά σχήματα ναγνωρίζεται ς ψιστο πίτευμα τυφλή ποταγή τς νθρώπινης βούλησης στήν αθεντία το γέτη τς μάδος. ταν μάλιστα πιχειρήσει πιφορτισμένος μέ τήν ποκάλυψη νόμων συμφερόντων θρησκευτικός δικαστικός λειτουργός νά πληροφορήσει τήν κοινή γνώμη, τότε παρουσιάζεται λερναία διαπλοκή σέ λη της τή μεγαλοπρέπεια.
Σέ βιβλίο του (Ναζισμός μέ λλο πρόσωπο, θήνα 1996) μακαριστός κληρικός π. ντώνιος λεβιζόπουλος περιγράφει (σ. 164) πς Σαηεντολογία (πρώην ΚΕΦΕ καί νν «κκλησία τς Σαηεντολογίας»), σέ συνεργασία μέ τήν ταιρεία Σκοπιά τν Μαρτύρων το εχωβ καί τήν μάδα (σλαμική αρεση) το δερβίση Τάκι λεξίου (πού νομάζεται «Πανελλήνια στορική καί Φιλοσοφική ταιρεία» = ΠΑΝΙΦΕ) προσπάθησαν νά ναμοχλεύσουν πολιτικά πάθη ες βάρος το μακαριστο ερέως. Ατό γινε μέ τή βοήθεια τς μυστικς πηρεσίας τς Σαηεντολογίας (τς ΟSΑ), μέσω τς φημερίδας «λευθεροτυπία» (12-2-1995), καί μέ τήν μπλοκή τήν περίοδο κείνη το κ. Πέτρου Κουναλάκη. λη κείνη πιχείρηση λάσπης ποσκοποσε στή σπίλωση το π. ντωνίου λεβιζοπούλου ς προσώπου μέ φασιστικές, δθεν, καταβολές καί ντιδημοκρατική δράση πό τήν ποχή τν σπουδν του στή Γερμανία, κόμη καί ς ψυχασθενος.
Προτιμομε νά μήν ναφέρουμε πό τό ν λόγ βιβλίο καί λλα δείγματα τέτοιας δημοσιογραφικς διαπλοκς, π.χ. το δημοσιογραφοντος Βασίλη Ραφαηλίδη (φημ. «θνος», 21 - 1 μέχρι 7 - 2 - 1995) σέ βάρος το διου ερέως, ποος - σημειωτέον - ταν εδικός ντεταλμένος τς ερς Συνοδικς πιτροπς τς κκλησίας τς λλάδος σέ ζητήματα αρέσεων καί παραθρησκείας.


βαλκανική μβέλεια τς Σαηεντολογίας (Scientology)
καί ο ντόπιοι της συνήγοροι

ξιόλογος νεαρός δημοσιογράφος κ. ντώνης Μποζνακούδης, πού διώχθηκε πηνς πό τή σημερινή «κκλησία τς Σαηεντολογίας», τότε Κέντρο φηρμοσμένης Φιλοσοφίας λλάδος (ΚΕΦΕ), σέ βιβλίο του - καταπέλτη (Μισθοφόροι τς Νέας Τάξης, κδ. Πελασγός, θήνα 2001) συγκέντρωσε πειράριθμες μαρτυρίες σέ βάρος τς ργάνωσης το ψευδομεσσία R. Hubbard, τς γνωστς Σαηεντολογίας, π' που προκύπτουν κόμη καί σχέδια τς αρεσης γιά τά ταραγμένα βαλκάνια. Συγκεκριμένα (στίς σσ. 315-317, 327-328) διαβάζουμε πς λβανία το διαφημιζόμενου σάν «δημοκρατικο» καθεσττος Μπερίσα καί στελέχωση το «πελευθερωτικο» στρατο UCK (πού σφαγίαζε νενόχλητος σερβικούς πληθυσμούς στό Κόσοβο καί προωθοσε νεαρές λβανίδες σέ οκους νοχς μεγάλων ερωπαϊκν πρωτευουσν) ναπτυσσόταν πό τίς ελογίες τς Σαηεντολογίας. Ατό, βεβαίως, πρίν καταρρεύσει λβανική οκονομία πό τά χρηματιστηριακά τεχνάσματα (τίς ... πυραμίδες καί τά ... εροπλανάκια) το «λαοπρόβλητου γέτη» Σάλι Μπερίσα.
μως, τό νδεικτικότερο μέρος το βιβλίου το Μποσνακούδη εναι τό δισέλιδο σχεδιάγραμμα (σσ. 488-489) μέ τήν πιγραφή «Συνοπτική σχηματική παράσταση τν σαηεντολογικν παφν καί δικτύων συνεργασίας», που φαίνεται τι τήν προάσπιση τν σαηεντολογικν συμφερόντων στόν σωτερικό λλαδικό χρο εχε ναλάβει λόκληρο δίκτυο διαπλεκομένων προσώπων. ναφέρονται τά νόματα το «ο» τς φημερίδας «λευθεροτυπία», το Διεθνος Παρατηρητηρίου τς Helsinki Watch, το Καθηγητο τς Θεολογικς Σχολς θηνν Σάββα γουρίδη, τς ΕΥΠ, τν δημοσιογράρφων Γιάννη Τζανετάκου, Μάκη Τριανταφυλλόπουλου καί Ριχάρδου Σωμερίτη, τν πολιτικν Πέτρου Κουναλάκη, Γιώργου Παπανδρέου καί Πέτρου Εθυμίου (πού ς πουργός Παιδείας προσλθε ς μάρτυρας περάσπισης στή δίκη κατά το ΚΕΦΕ) καί τς οκογένειας Περετζόγλου). Στήν νότητα «πί το πιεστηρίου» (σσ. 498 - 499) Μποσνακούδης ναφέρεται σέ ρεπορτάζ τς φημερίδας « Χώρα», σύμφωνα μέ τό ποο ποκαλύπτεται σχέση το πρώην πουργο Δικαιοσύνης Μιχάλη Σταθόπουλου, το πρώην πουργο Παιδείας (καί ... Θρησκευμάτων) Πέτρου Εθυμίου καί το τότε κυβερνητικο βουλευτ νδρέα Λοβέρδου μέ τόν σαηεντολογικό συνασπισμό ΚΕΦΕ - ΠΑΝΙΦΕ. Γράφει χαρακτηριστικά γκριτος συγγραφέας καί ρθρογράφος σέ θέματα στρατιωτικς μυνας ντώνης Μποσνακούδης (σ. 489): «Δυστυχς, πρέπει νά νησυχομε μήπως κάποιες λειτουργίες τς Δημοκρατίας στήν λλάδα χουν τεθε πό ναστολή πό κηδεμόνευση».
Εναι χαρακτηριστικό τι, ταν πασχολον τή δημοσιότητα θέματα πού σχετίζονται μέ τήν ρθόδοξη κκλησία, πως ο ταυτότητες, ο σχέσεις κκλησίας καί Πολιτείας, κκλησιαστική περουσία, ο αρέσεις, θρησκευτική λευθερία, ο κρίσεις μεταξύ ρθοδόξων κκλησιν (π.χ. κκλησίας τς λλάδος καί Οκουμενικο Πατριαρχείου), ο σωτερικές κρίσεις σέ ρθόδοξες κκλησίες (π.χ. Πατριαρχεο εροσολύμων), τά «κκλησιαστικά» σκάνδαλα κ.λ.π., τά παραπάνω πρόσωπα ς πί τό πλεστον περιφέρονται συνεχς πό τό να τηλεοπτικό κανάλι στό λλο, προκειμένου νά πείσουν τόν λληνικό λαό μέ κάθε τρόπο τι «σκοταδιστική» κκλησία χει δικο καί εναι πεύθυνη γιά λα τά προβλήματα το τόπου, ν λοι ο λλοι χουν δίκαιο. Σάν λύση λων τν προβλημάτων προτείνουν τόν διαβόητο «χωρισμό» κκλησίας καί Πολιτείας, πιστεύοντας τι τσι θά πληγε κκλησία καί θά τεθε στό περιθώριο.


πό τή δράση τς περεθνικς καί λαφρς διακομματικς 
Λέσχης Μπίλντερμπεργκ

Τό 1954 πρωτοϊδρύθηκε συνωμοτική Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, προκειμένου νά συσταθε πό τούς σχυρότερους πολιτικούς παράγοντες τς μερικς καί τς Ερώπης, δηλ. τραπεζίτες, πιχειρηματίες, φοπλιστές, στεμμένους κ.λ.π., μιά κλειστή λέσχη πού θά ναλάμβανε πολιτικές καί περεθνικές κυβερνητικές πρωτοβουλίες γιά τούς λαούς. Ο πρωτοβουλίες ατές λαμβάνονται σέ τριήμερες συναντήσεις, πού πραγματοποιονται κάθε χρόνο σέ ρισμένη χώρα, κάτω πό πρωτοφανή μυστικότητα (στήν λλάδα τέτοια συνάντηση γινε τό 1993, ν φετινή πραγματοποιήθηκε στή Γερμανία γιά 5η φορά). πως σημειώνεται σέ πρόσφατο ρεπορτάζ τς φημερίδας « Κόσμος το πενδυτ» (Σαβ. 14 - Κυρ. 15 Μαΐου 2005, σ. 38), «ταν πολιτική καί χρμα συνευρίσκονται πί 51 χρόνια κάτω από πόλυτη μυστικότητα, εναι φυσικό νά δίνουν τροφή στίς θεωρίες συνωμοσίας. Πολλά ποσχόμενοι πολιτικοί προσκαλονται συχνά σ' ατές τίς συνεδριάσεις καί ργότερα ρκετοί πό ατούς ναδεικνύονται σέ γέτες τν χωρν τους. Χαρακτηριστικά παραδείγματα Μπίλ Κλίντον (τό 1991 στή Γερμανία, μιά χρονιά πρίν κλεγε πρόεδρος τν ΗΠΑ), Λιονέλ Ζοσπέν (1996 στόν Καναδά, μιά χρονιά πρίν κλεγε πρωθυπουργός τς Γαλλίας) καί Τόνι Μπλέρ, πού παρευρέθηκε στή συνεδρίαση τς θήνας τό 1993, μιά χρονιά πρίν κλεγε γέτης τν ργατικν». μερήσιος τύπος γραψε μάλιστα ποιοί σημαίνοντες πολιτικοί πό τόν χρο τς σημερινς κυβέρνησης καί τς ντιπολίτευσης παρευρέθησαν καί φέτος στήν τήσια συνάντηση. Προφανς, μία Λέσχη πού κατηγορεται ς περεθνικό Διαβούλιο, δέν μπορε παρά νά ντάσσεται στούς σκοπούς τς λεγόμενης «Νέας ποχς» (ναμονή καί προετοιμασία τς λευσης το ντιχρίστου).


Διεθνες πέτειοι γιά τούς λαούς

Δέν εναι τυχαο τι ο διάφοροι πολιτικοί χροι συναγωνίζονται στήν προβολή τν λεγομένων διεθνν πετείων καί μερν μνήμης διαφόρων γεγονότων συμβολισμν γιά τούς λαούς τς γς, λλοτε μέ συγκεκαλυμμένο περιεχόμενο «θεάρεστου» ργου (π.χ. «γιορτή τς μητέρας», «γιορτή τς γυναίκας») καί λλοτε μέ προκάλυπτη πολιτική σκοπιμότητα («γιορτή τν φυλικν μειονοτήτων», δηλ. τν μοφυλοφίλων καί τν λεσβιν, «μέρα τν γενναίων το λοκαυτώματος το ουσβιτς», κ..). λη προσπάθεια ποκρύπτει τό σατανικό σχέδιο τς ντικατάστασης το χριστιανικο ορτολογίου πό πιφανειακές κδηλώσεις ποχρωματισμο το χριστιανικο φρονήματος. Λ.χ. χουμε ναρωτηθε πς ντιδρον ο ρχαιολάτρες στήν ποδοχή το γίου Φωτός μέ τιμές ρχηγο κράτους καί πς παίρνουν κδίκηση μέ τίς τελετές φς τς «ερς» λυμπιακς φλόγας, παρασύροντας πολιτικούς καί πνευματικούς ταγούς (καλλιτέχνες, καδημαϊκούς καί λογοτέχνες) σέ τέτοιες κδηλώσεις; Εναι δυνατόν γιά νθρώπους τς κκλησίας νά μήν τιμον τήν ορτή τς Κοιμήσεως τς Θεοτόκου (τς γυναίκας καί τς Μητέρας, πού δέν ζήτησε διάκριση καί ναγνώριση παραμένοντας κάτω πό τόν Σταυρό, καί πού σόβιος θυσία γιά τόν Υἱό της, χωρίς νταλλάγματα καί παίνους, δωσε νόημα στή μητρική στοργή γιά τήν νθρωπότητα) καί τς παπαντς το Κυρίου (γιά τήν ρθόδοξη οκογένεια πού δέν γνωρίζει τίς διαβολικές παιτήσεις περί διαζυγίων), καί ντ' ατν νά συρρέουν δθεν χριστιανοί σέ ψευδώνυμες πετείους γιά τή φεμινιστική γιορτή τς μητέρας, σέ «ορτές» πως το «γίου» Βαλεντίνου, ς κατήχητος χλος; Καί βέβαια τά «κδημοκρατισμένα» μέσα νημερώσεως σπεύδουν νά προβάλλουν μαδικές νοησίες, συναγωνιζόμενα ποιό θά ποδειχθε πιό πρωτοπόρο στήν πίδειξη μοντέρνου πνεύματος! Πο λόγος σέ τέτοιο κόσμο γιά τό σκητικό καί γωνιζόμενο φρόνημα, φο κίνδυνος καί πιδερμικός χριστιανισμός κάποιων συντηρε παρόμοιες καταστάσεις; γνήσιος Χριστιανός, μως, γνωνίζεται νά ποκτήσει ξύτατο ασθητήριο, γιά νά διακρίνει τό πνεμα τν καιρν καί τούς κοσμοκράτορας το αἰῶνος τούτου (φ. 6, 12), χωρίς νά φοβται πς θά τόν χαρακτηρίσουν σοι ποίησαν πορισμόν τήν εσέβειαν (Α' Τιμ. 6, 5).


Περί διαπλοκς γενικς

Παρά τίς προσπάθειες πολλν νθρώπων, διαφόρων κοινωνικν, πολιτικν, πνευματικν καί θρησκευτικν πεποιθήσεων, νά χτυπηθε δός το κατά Θεόν πολιτεύεσθαι, ετε διά τς νοθεύσεως τν δογμάτων τς πίστεως καί τν προαιωνίων θεσμν τς θνικς καί στορικς μας παρξης, ετε διά τν παρουσιαζομένων σκανδάλων στόν γωνιστικό βίο τς κκλησίας μας, πραγματική διαπλοκή ς σύνθημα καί ς φαινόμενο (λληλοσυμπλεκόμενα συμφέροντα πονομευτικο χαρακτήρα πρός ξυπηρέτησιν λλοτρίων σκοπιμοτήτων, διασύνδεση καί σύμπραξη νομων φαυλοκρατικν μάδων μέ πόγειες διαδρομές) προέρχεται πό τή ροπή το μαρτάνειν. προσπάθεια νά ποδοθον λα ατά τά φαινόμενα στήν ποτυχία εγενν δεν ς δθεν παλαιομοδίτικων καί ξεπερασμένων στήν ποκριτική συμπεριφορά τν κληρικν καί τν πνευματικν νθρώπων, δέν συνιστ παρά ξεσκέπασμα το σκοτεινο σχεδίου: νά πληγε κκλησία ς καταφύγιο τν κοπιώντων καί πεφορτισμένων, στε στή θέση της νά εσχωρήσει χθρός τς σωτηρίας καί το νθρώπου. λλωστε, εναι καιρός νά συνειδητοποιήσουμε τι ο παραθρησκευτικές ργανώσεις στήν λλάδα πολλαπλασιάζουν τίς πιθέσεις τους ταν μες ο Χριστιανοί δέν γρυπνομε προσευχόμενοι, βριζόμενοι καί χλευαζόμενοι στω καί ς περικαθάρματα το κόσμου τούτου. λλ' Κύριος γγύς, το ποδοναι κάστ κατά τά ργα ατο.


να ντοκουμέντο πό τό πρόσφατο παρελθόν

Τά παρακάτω ἀποσπάσματα προέχονται ἀπό κείμενο – μήνυμα τοῦ Γραφείου Εἰδικῶν Ὑποθέσεων Ἑλλάδος τῆς Σαηεντολογίας πρός τό Διεθνές Γραφεῖο Εἰδικῶν Ὑποθέσεων τῆς αἵρεσης. Ἐστάλη ἐπί κυβερνήσεως Κ. Μητσοτάκη καί δημοσιεύεται στό μνημ. ἔργ. τοῦ Ἀντ. Μποσνακούδη (σσ. 388-390).

Ἀγαπητέ Marlis,
Ἡ Ἀγγελική συναντήθηκε σήμερα μέ τόν καθηγητή Κονιδάρη. Ἦταν ὁλοκληρωτικά κοντά στήν ἰδέα ὅτι κάτι πρέπει νά γίνει γιά νά σταματήσει ἡ παραβίαση ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Εἶναι πρόθυμος νά βοηθήσει ὅπως θέλουμε ... Ἡ μεγάλη ἰδέα εἶναι νά προωθήσουμε τή γραμμή τοῦ πλήρους διαχωρισμοῦ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μέ τό Κράτος καί αὐτό περιλαμβάνει ἀλλαγή τοῦ Συντάγματος τῆς χώρας!! Ὁ καθηγητής Κονιδάρης πρότεινε ἐπίσης νά σχεδιάσουμε καί νά ἐκτελέσουμε μιά πολύ περισσότερο δυναμική καί ἀποτελεσματική δράση Δημοσίων Σχέσεων, ἀπ’ ὅ,τι ἁπλῶς νά κάνουμε μία Συνέντευξη Τύπου, πού θά κορυφωθεῖ σ’ ἕνα συμπέρασμα ἐναντίον τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας ... Ἡ κυβέρνηση εἶναι ἐξ ὁλοκλήρου εὐνοϊκή ἀπέναντι στούς σκοπούς μας ... Ἀπό τήν ἄλλη πλευρά, ἡ ἐπίθεση πού ἔχει λάβει ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀπό τόν εἰσαγγελέα εἶναι πολύ μεγάλη. Ἔχει ἀναστατώσει ὁλοκληρωτικά ὄχι μόνο τήν Ἐκκλησία ἀλλά ὅλη τήν Ἑλλάδα. Δέν ἔχει συμβεῖ ποτέ σέ τέτοια κλίμακα καί εἶναι μία πλήρης σύγκρουση τῆς Κυβέρνησης ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας. Σημαίνει πολλά γιά ’μᾶς: Πρῶτον ... Τέταρτον, οἱ σχέσεις μεταξύ τοῦ Κράτους καί τῆς Ἐκκλησίας θά χειροτερέψουν, ἀνοίγοντας τό μεγάλο θέμα τοῦ ὁλικοῦ διαχωρισμοῦ τῆς Ἐκκλησίας ἀπό τό Κράτος ... Πέμπτον, ὁ εἰσαγγελέας θά φέρει στήν ἐπιφάνεια πολλά ἐγκλήματα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ἄν συνεχίσει μέ τή δίωξή του, τό ὁποῖο θά καταστρέψει ὁλοκληρωτικά τήν εἰκόνα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας. Στήν πραγματικότητα, ἡ Ἑλληνική Κυβέρνηση κάνει τή δουλειά γιά ’μᾶς ...
Πολύ Ἀγάπη, Ἠλίας Διευθυντής Εἰδικῶν Ὑποθέσεων Ἑλλάδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου