γαπητοί φίλοι,

Σς καλωσορίζω στό προσωπικό μου ἱστολόγιο καί σς εχομαι καλή περιήγηση. Σ’ ατό θά βρετε κείμενα θεολογικο καί πνευματικο περιεχομένου, πως κείμενα ναφερόμενα στήν πίστη καί Παράδοση τς κκλησίας, ντιαιρετικά κείμενα, κείμενα πνευματικς οκοδομς, κείμενα ναφερόμενα σέ προβληματισμούς καί ναζητήσεις τς ποχς μας καί, γενικά, διάφορα στοιχεα πό τήν πίστη καί ζωή τς ρθόδοξης κκλησίας.

Εχομαι τά κείμενα ατά καί κάθε νάρτηση σ’ ατό τό ἱστολόγιο νά φανον χρήσιμα σέ σους νδιαφέρονται, νά προβληματίσουν θετικά, νά φυπνίσουν καί νά οκοδομήσουν πνευματικά.

ελογία καί Χάρις το Κυρίου νά εναι πάντοτε μαζί σας.

Μετά τιμς καί γάπης.

π. Σωτήριος θανασούλιας

φημέριος Μητροπολιτικο ερο Ναο γίου Βασιλείου Τριπόλεως.

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Ο κίνδυνος από τον Σατανισμό και τον Αποκρυφισμό


ΤΕΥΧΟΣ  9                    ΤΡΙΠΟΛΙΣ                          ΙΟΥΛΙΟΣ 2000

Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟ

Τόν τελευταο καιρό λόκληρη Ερώπη καί κυρίως χώρα μας παρακολουθον μέ γωνία τήν ποτρόπαιη εσβολή νεοσατανιστικν αρέσεων καί γενικά το παραθρησκευτικο ρεύματος το ποκρυφισμο. πό τό 1966, ταν ντον Σαντόζ Λαβέϋ, τυχοδιώκτης, παρανοϊκός καί κφυλος δρυσε τήν πρώτη πίσημη κκλησία το Σαταν στήν Καλιφόρνια τν Η.Π.Α., καί τό 1976 ταν δρύθηκε στήν λλάδα παρακλάδι τς γγλικς σατανιστικς ργάνωσης το σχιζοφρενος δολοφόνου Τσάρλς Μάνσον μέ τήν νομασία «The Adversary Worshipping Group» (=ργάνωση λατρείας το ντικειμένου / ντιχρίστου), μέχρι τή σύλληψη τς μάδος τν σατανιστν τς Παλλήνης τό 1993, o ξενόφερτοι πιβουλες τς νεολαίας λυμαίνονται τίς ψυχές τν συγχρόνων νθρώπων, λλοτε μέ τή συστηματοποιημένη μορφή (μαγεία, γκλήματα, τελετές) καί λλοτε μέ συγκαλυμμένο πρόσωπο (στρολογία, μαντικά τεχνάσματα, πόκρυφες πιστμες). Πολλοί δυνατον νά ντιδράσουν, συνήθως πό γνοια καί λλειψη κατήχησης καί ψυχοσωματική κόπωση λόγω τς καθημερινότητας καί το γχους καί τν προβλημάτων τους. τσι παγιδεύονται στά θανάσιμα πλοκάμια τν μπόρων το ρέβους: πώλεια τς πίστης σέ δανικά ποκτηνώνει τόν νθρωπο. σο κι ν τά φαινόμενα σατανιστικς δράσης παρουσιάζονται περιθωριακά καί μεμονωμένα, εαισθητοποιον τή συλλογική μας παράνοια, φανερώνοντας τούς καταστροφικούς μηχανισμούς τς κενς κοινωνίας μας. Σήμερα ο νεοσατανιστικοί κύκλοι δελεάζουν ρχικά τόν νθρωπο προσφέροντάς του πιφανειακή λευθερία (τό δόγμα τους: κάνε ,τι θέλεις, ατός εναι Νόμος), κανοποίηση νστίκτων καί παθν (πανσεξουαλιστικά ργια, μετρες λικές πολαύσεις, δόξα, πλοτο καί ξουσία), κοινωνική πιφάνεια καί πάσης φύσεως μοιβές. πιστρα τεύουν ταχυδακτυλουργικά κόλπα, πνευματιστικές συγκεντρώσεις, πιδείξεις μέντιουμ, παραφυσικές διηγήσεις καί ψυχοναρκωτικές μπειρίες. πό τά κόμικς, πού μποτίζουν τόν ψυχικό κόσμο τν παιδιν μέ τήν πίστη στήν παρξη κόσμου περδυνάμεων καί πνευμάτων, ως τή μοντέρνα μουσική καί τήν καθημερινή πτική προβολή τς φρίκης καί τς βίας, μετέρχονται κάθε μέσο γιά νά προπαγανδίσουν τίς γκληματικές φαντασιώσεις γιά πικοινωνία μέ τόν κόσμο τν δαιμόνων καί τόν ρχοντα το σκότους. Ο μερικανοί ψυχίατροι Μ. Λάνγκτον καί Λ. Μπλάντ διέγνωσαν στήν προσέλκυση παδν τομα πού χουν βιώσει τήν ποξένωση, χουν περάσει πό ταραγμένη παιδική λικία καί διαθέτουν χαμηλή ατοεκτίμηση. Τά «πνευματικά τς πονηρίας» καί ο μυημένοι κφραστές τους, ποδεικνύοντας τι διάβολος «ν π' ρχς νθρωποκτόνος», παιτον ποδέσμευση πό τίς γνήσιες χαρές τς ζως, πελπιστική μυστικοπάθεια, πομάκρυνση πό τήν κκλησία καί τούς ερες, εδωλολατρικές προσκυνήσεις, τρομολαγνεία καί, τέλος, γκλήματα αματοχυσίας, σέλγειας, κτηνωδίας καί νθρωποθυσίας.
Σιγά - σιγά ποκαλύπτεται τό βρώμικο παιχνίδι, καταρρέει τό «νειρο» τς διάκρισης, ναρκώνεται συνείδηση τν μυουμένων, νεκρώνεται τό νθρώπινο πρόσωπο, διαλύεται σωματική γεία καί γεμίζει κοινωνία πό νθρωπόμορφα ρείπια: δέν πουσιάζουν πό τούς παδούς τά κρούσματα ατοκτονιν δαιμονοκατοχς ψυχιατρικο γκλεισμο. Σπάνια σέ ατόν τόν κατήφορο βρίσκει μυούμενος διέξοδο, καθώς παρασύρεται καί μετατρέπεται σέ ρμαιο σκοτεινν οκονομικοπολιτικν συμφερόντων - πέρα πό τίς περιπτώσεις τν φελν καί ματαιοδόξων. Ο σκοτεινές δυνάμεις καί ο διεστραμμένοι θιαστες το φόβου δέν χαρίζονται ποτέ σέ κανέναν, δέν ρκονται παρά μόνο στήν οσιαστική παλοιφή τς ψυχοσωματικς σορροπίας, στή διέγερση γκληματικς δεοληψίας καί στήν κατάληψη νός ψυχοσωματικο ράκους - φερεφώνου, χωρίς λεος ναστολές. μεσαιωνικός θρησκειολόγος Ρ. Κικχέφερ διακρίνει πιστημονικς μόνο δύο εδη μαγείας: τή χρήση κακόβουλης μαγγανείας γιά τήν καταστροφή χθρν (sorcery) καί τήν κατάλυση τς χριστιανοσύνης διά τς σατανιστικς λατρείας (witchcraft).
μισόκαλος καί πομπή του (μάγοι, πατενες, ποκρυφιστές καί λοιποί) κμεταλλευόμενοι τήν νθρώπινη μωρία, φιλοδοξία καί περιέργεια, πιβουλεύονται μέ πύθμενο μίσος τήν γιοτριαδική πίστη μας καί τήν ρθόδοξη λλάδα μας, καί πιδίδονται σέ ποικίλες προκλήσεις: μπρησμούς καί βανδαλισμούς ερν ναν, τρομοκρατικές νέργειες, διακωμώδηση συμβόλων τς πίστεως καί το Τιμίου Σταυρο, πιθέσεις φόβου μές πό τά Μ.Μ.Ε. καί τήν ποκρυφιστική βιβλιογραφία (σολομωνικές, λαογραφικά δρώμενα, κ.τ.λ.), νομίζοντας τι θά νικήσουν στή μάχη μέ τό φς, παραβλέποντας τό στορικό γεγονός τς νίσχυσης τς κκλησίας μές πό διωγμούς. Λησμονον τι δική τους κόλαση ξεκιν καί πό ατή τή ζωή. Παρά τίς προσπάθειές τους δέν κατεδαφίζεται τό θεανθρώπινο οκοδόμημα τς κκλησίας, που πηρετεται τό μυστήριο τς Ζως, τς πίστης στόν Χριστό καί τς γάπης πρός τόν πλησίον.
νθρωπος μως εναι πιό δυνατός πό τίς δυνάμεις το σκότους, γιατί εναι πλασμένος κατ' εκόνα καί καθ' μοίωσιν το Δημιουργο ΙΙατέρα, εναι γέννημα φωτός. Νικ μέ τή δύναμη το Κυρίου τόν Πονηρό. γάπη το Θεο ΙΙατρός, χάρη το Υο καί κοινωνία το γ. ΙΙνεύματος εναι συγκρίτως σχυρότερα πό τήν μαρτία καί τά ψώνιά της, δηλαδή τόν θάνατο. Σέ ατή τήν πρόσκαιρη ζωή πιστός παλεύει γιά τήν θάνατη ψυχή του, πού ξίζει περισσότερο πό λο τόν κόσμο. μητέρα κκλησία εναι δίπλα του. Μέ τήν προσευχή καί κυρίως μέ τό μυστήριο τς ερς ξομολογήσεως, πού τόσο ποστρέφονται ο σατανιστές, κκλησία σφραγίζει τόν νθρωπο καί τόν νισχύει στόν γνα ναντίον το κακο. Δέχεται κάθε ελικριν μετανοοντα καί ναλαμβάνει μέ τό θεο λεος κάθε μαρτωλό. Τό σημεον το Τιμίου Σταυρο, γ. Γραφή καί ή γιοπατερική παιδεία, κκλησιασμός καί πίκληση τς μεσιτείας τς Θεοτόκου καί τν γίων, ποτελον τά σημαντικότερα πλα τν πιστν στήν νίσχυσή τους κατά τν σκοτεινν δυνάμεων: γι' ατό ο τελευταες γωνίζονται πεγνωσμένα καί λυσσαλέα νά ταυτίσουν τήν κκλησιαστική ζωή μέ γεροντικά καμώματα καί συντηρητική μανία.
δελφοί, νημερστε τούς ρμοδίους τς κκλησίας (ντιαιρετικός γώνας, τομέας παραθρησκείας) γιά ,τι ποπτο παρουσιαστε καί θά σς συνδράμουν δελφικς, διότι Θεός εναι μεγάλος καί γάπη Του ξω βάλλει τόν φόβον. Ο σατανιστές - ποκρυφιστές καί παραθρησκεία τς «Νέας ποχς» πιζητον μανιωδς μόνο να στοιχεο πό τόν νθρωπο, πού δέν μπορον νά το τό φαιρέσουν, παρά μόνο μέ τήν θέληση τά λάθη του: τήν θάνατη ψυχή του.

Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ. Η ΑΓΝΟΙΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ.
ΜΑΘΕ ΚΑΙ ΙΙΡΟΦΥΛΑΞΟΥ

Μόνο στήν κκλησία πάρχει σωτηρία. Χριστός σταυρώθηκε γιά λους μας καί γιά τόν καθένα ξεχωριστά. Μς ξαγόρασε μέ τό αμα Του. Περιμένει λους.



Η  ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ  ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ  ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΙΑ

Πρωταρχική πιθυμία το ωσφόρου ταν νά κυριαρχήσει πάνω στήν κτίση το Θεο, νά γίνει διος σάν τό Θεό. Γιά νά κυριαρχήσει στήν κτίση, βασική προϋπόθεση ταν νά ποδουλώσει τόν νθρωπο, τό μόνο κτίσμα πού κπροσωπε λόκληρη τήν κτίση, λογική καί λογη. Γιά νά ποδουλωθε νθρωπος, πρεπε νά λατρεύσει τόν ωσφόρο ντί γιά τόν Θεό. τσι διάβολος διέβαλε τόν Θεό στόν νθρωπο καί κατόρθωσε νά τόν χωρίσει πό τήν προσωπική κοινωνία μαζί Του καί πό τή χάρη Του (Γεν. γ', 1-7). Τό πρτο μάθημα ψεύδους το ωσφόρου ταν τι πλάση εναι αἰώνια, δημιούργητη, τι τό πν εναι θεός, κι τι πειδή λοι ο νθρωποι δέν χουν ξίσου προοδεύσει πνευματικά, πρέπει νά κάνουν τυφλή πακοή στά ψηλότερα πνεύματα, πού τύχαινε νά εναι ο γγελοι το ωσφόρου, ο «θεοί τν θνν» (Ψαλμ. 95). Μετά τήν εδωλολατρία, τό δεύτερο μάθημα ταν πικοινωνία μέ τά δαιμόνια, τά ποα προσαρμόζονται νετα στήν διοσυγκρασία, τή μόρφωση καί τίς πιθυμίες το κάθε νθρώπου: σέ λλους μφανίζονται σάν ρχαοι θεοί, σ' λλους σάν καλικάντζαροι καί φαντάσματα, σ' λλους χονται σάν ψυχές νεκρν καί γαπημένων προσώπων (νεκρομαντεία, πνευματισμός), σ' λλους σάν ξωγήϊνοι καί σ' λλους σάν ταξιδευτές σέ ψυχικά - στρικά ταξίδια. πρόσκληση τν δαιμονίων γίνεται ποικιλοτρόπως: μέ πωδούς, γητεες, μεθόδους ατοσυγκέντρωσης καί γιόγκα, κρυσταλλομαντεία, κατοπτρομαντεία, χαρτομαντεία, μέντιουμ καί γγραφές ατόματης γραφς, μέ μοιοπαθητικές πρακτικές, μέ πιδόσεις στά διάφορα εδη μαγείας, μέ νακάλυψη πωλεσθέντων θησαυρν, μέ τήν πρόβλεψη μελλουμένων, μέ τήν κακοποίηση χθρν σέ μαγικές τελετουργίες (voodoo). Τό τρίτο μάθημα εναι νά φανταζόμαστε τόν διάβολο πάντα μέ παίσια μορφή, μολονότι συχνά νεργε μετασχηματιζόμενος σέ «γγελο φωτός», γιά νά πατήσει. Γιά τούς νδουϊστές καί τούς Βουδιστές χει ποκρουστική μφάνιση, γιά τούς ρχαίους λληνες χει πουλες, πολλώνειες μορφές. Σατανάς εναι κανότερος θοποιός. Μόλις εσέλθουν στήν νθρώπινη ψυχή, ο δαίμονες ποκτον κατοχή μέ τρόπο νεπαίσθητο. σο συνεργασία μέ τά δαιμόνια εναι ρμονική, δέν πάρχει πρόβλημα. σύγκρουση μως εναι φοβερή, ταν νθρωπος ποφασίσει νά παγκιστρωθε: τέρμα ο πιτυχίες στήν παγγελματική σταδιοδρομία, τήν κοινωνική πόληψη καί τίς ρωτικές κατακτήσεις. ποιος δέν κατορθώσει νά ποκαταστήσει πικοινωνία μέ τόν μόνο Σωτρα, θά ποταχθε θά καταλήξει στό ψυχιατρικό συλο στήν ατοκτονία.
λες ατές ο διεργασίες πάντως λειτουργον ς προετοιμασία τς νθρωπότητας γιά τήν λοκληρωτική ποταγή στόν ωσφόρο, δηλαδή τήν τελική μαδοποίηση (θρησκευτική - πολιτική - οκονομική - κοινωνική) τς νθρωπότητας μέ πολιτιστική μοιογένεια. πειδή Πονηρός δέν μπορε νά κυβερνήσει τόν πλανήτη ατοπροσώπως, θά δοκιμάσει νά τόν κυβερνήσει δι' ντιπροσώπου. Ατός ντιπρόσωπος, ντίχριστος, θά εναι κάποιος νθρωπος, πού γιά μς τούς Χριστιανούς θά σημάνει ς τό τελευταο σημεο γιά τήν πικείμενη Δευτέρα Παρουσία το Κυρίου μας. Τήν τελική πικράτηση το ντιχρίστου προετοιμάζει πό αἰῶνες να πίθανο σέ κταση δίκτυο ργανώσεων καί λεσχν, πού κ πρώτης ψεως δέν σχετίζονται μεταξύ τους: λλες εναι πολιτικές, λλες θρησκευτικές, λλες θλητικές, συνωμοτικές, κ.ο.κ. Μέχρις του μφανιστε ντίχριστος, γιά νά συντονίσει καί νθρωπίνως λες ατές τίς διάσπαρτες μάδες, θά εναι μάταιο νά ναζητήσει κανείς μία νιαία νθρώπινη ρχή το παγκόσμιου σατανικο δικτύου, ν θά ζομε στήν ποχή τς ποστασίας ποχή το δροχόου, κατά τούς ποκρυφιστές τς Νέας ποχς. Θά συμβε λοιπόν στήν νθρωπότητα ,τι καί στό νερό πού πρόκειται νά παγώσει: πως ο νεξάρτητοι κρύσταλλοι σχηματίζονται στήν ρχή διάσπαρτοι στό νερό καί ξαφνικά συσσωματώνονται καί πήζουν σέ νιαία μάζα, τσι καί ο ργανώσεις - παραθρησκευτικές, μυστικιστικές καί μή - θά παχθον στόν ντίχριστο, ποος θά μφανιστε τή στιγμή πού νθρωπότητα θά χει νάγκη πό μιά πιβλητική προσωπικότητα πού θά τή «λυτρώσει» πό μιά παγκόσμια κρίση, σως πό να παγκόσμιο πολιτικοστρατιωτικό χάος μία γενικευμένη οκονομική κατάρευση, πού θά γονατίσει τά θνη τς γς καί θά τά κάνει νά πέσουν στά πόδια το «Μεγάλου δελφο». Ο μεγάλοι δικτάτορες τς στορίας, πως Νέρων, Χίτλερ καί Στάλιν, δέν εναι παρά μικρές πεικονίσεις το ντιχρίστου, να εδος πρόβας τζενεράλε το Σαταν. Στόν ντίχριστο θά πιστέυσουν ο νθρωποι σο δέν πάκουσαν σέ κανένα λλο τύραννο, διότι «τήν γάπην τς ληθείας οκ δέξαντο ες τό σωθναι ατούς» (Β' Θεσ. 2,10).
διάβολος δέν θά λυπηθε κανένα νθρώπινο πλάσμα. Πρίν ξουδετερώσει μως τούς νθρώπους, πρέπει τά πλήθη νά πειστον τι μόνοι πεύθυνοι γιά τά μπόδια στήν «πρόοδο» τς νθρωπότητας εναι σοι πιστεύουν στόν σταυρωμένο καί ναστάντα Χριστό, ο δθεν μονόπλευροι καί συμβίβαστοι, πικίνδυνοι Χριστιανοί. μαζική ξόντωση τν Χριστιανν δέν θά συγκρίνεται μέ κανένα διωγμό το παρελθόντος, γιατί θά εναι τό πόσταγμα τς σατανικς σοφίας καί τελευταία λέξη τς πιστήμης (διαμόρφωση προσωπικς ζως, πόλυτος λεγχος τς συνείδησης, κατάργηση τν θικν ντιστάσεων). Πρίν πό τή βιολογική τους ξόντωση, διάβολος θά ποπειραθε νά προκαλέσει σέ ατούς διανοητική σύγχυση καί νά χρηστεύσει τά ψυχικά τους ποθέματα. Ατή τήν κρίση ταυτότητας, τήν ποδοχή τς νέας νιαίας ταυτότητας μέ τήν κούσια ποδοχή το ριθμο το Θηρίου, τήν τελική ποταγή τν Χριστιανν, θεωρε Πονηρός ς τήν τελειότερη κδίκηση κατά το Θεο.
πό ατή τήν κατάντια θά γλιτώσει Θεός μέ τή δική του δύναμη μόνον σους θά εναι ρκετά λεύθεροι πό γκόσμιους δεσμούς συγγενείας, δόξας καί πλούτου, στε νά πομακρυνθον γκαιρα πό τόν κόσμο στήν ρημο κατά τήν ντολή το Κυρίου (Ματθ. 24, 15-16 καί ποκ. 18,4), φο μόνοι τους - χωρίς τή θεία νίσχυση - δέν θά χουν τήν πεποίθηση τι σχυροποιονται νά νικήσουν τίς δυνάμεις το σκότους. Τούς Χριστιανούς ατούς, κόμη καί ν πιτρέψει Θεός νά πέσουν στά χέρια το τυράννου, θά τούς σκεπάσει τόσο δυνατά χάρη το ψίστου, στε νά παραμείνουν μέχρι τέλους ἀήττητοι καί νά συναντήσουν τόν ρχόμενο Κύριο. Θά σωθον πειδή θά μείνουν ν τ κκλησίᾳ, χοντας μολογήσει τήν λήθεια το ησο Χριστο. πειδή μένουν στήν νότητα τς Πίστεως καί τς γάπης κείνου. σχατολογικς, νίκη νήκει στόν Κύριο τς στορίας, τόν Βασιλέα τς Δόξης.
ς τότε μοναδικό καταφύγιο τν πεπλανημένων θά εναι μετάνοια, γκόλπωση φόβου πρός τόν Θεόν καί προσδοκία τς συνάντησης μέ τν Ζντα Θεόν. Γιά τούς παδούς το ωσφόρου, ρκε τραγική πόμνηση: «Φοβερόν τό μπεσεν ες χείρας Θεο ζντος».
  

Ο  ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ  ΣΤΗΝ  ΕΛΛΑΔΑ

 «Στήν λλάδα ... τό 1975 εχαμε 2.500 μέντιουμ, χαρτορίχτρες, καφετζοδες καί τά συναφ, καθώς καί 50 πίσημους "Κύκλους", πού καναν μεταφυσικές ρευνες καί πειράματα! Παράλληλα έα μόδα" θελε τούς νθρώπους μακριά πό τήν κκλησία καί τό Χριστό, κοντά σ' τι "μύριζε" νατολή, γκουρουϊσμό, ναζήτηση νός θολοάτι" καί νάπτυξη το "περεγώ", μέσα πό δεκάδες παράξενες κι πικίνδυνες μεθόδους.
Τό 1976 δρύθηκε στήν λλάδα πρώτη μεγάλη κι πίσημη ργάνωση το Σαταν ... Εναι παρακλάδι τς μάδας το Μάνσον κι χει τήν δια δρα, στήν γγλία. Ο ρχηγοί της εναι γγλοι ... ργανωμένος διεθνής σατανισμός ρχισε νά δρ στήν λλάδα μέσα πό εσαγόμενους δίσκους ρόκ καί χέβυ-μέταλ μουσικς, πό τηλεοπτικές ταινίες, παιδικές κπομπές καί παιχνίδια, ροχα καί ξεσουάρ μόδας.
μες, πάντα ν πν, πάψαμε νά διδάσκουμε στά παιδιά μας τόάτερ μν", γιά τά κείμενα τν Πατέρων οτε λέξη, καί γία Γραφή πόμεινε νά "κιτρινίζει" σέ κάποια ράφια...
πίσημος ν λλάδι σατανισμός στρατολόγησε τούς πρώτους φήβους. Τό 1987-90 κκλησιαστικοί παράγοντες ρχίζουν νά πισημαίνουν τόν κίνδυνο σέ "κλειστά" ατιά. πό τό 1990 ρχίζει καί τό μπαράζ τν εσβολν στά νεκροταφεα. Τό '92 δέκα νέοι κάνουν τελετές μαύρης μαγείας σέ κατοίκητο σπίτι στά Χαλάνδρι. Ο 4 νάμεσά τους, νήλικοι. Τόν διο χρόνο ξεσπάει σάλος γιά σατανισμό στά σχολεα το Βόλου καί τς Κέρκυρας. Τό καλοκαίρι το 1993, μιά 16χρονη μαθήτρια στήν Κρήτη, μπλεγμένη μέ τόν σατανισμό, ατοκτονε... Τέλη το 1993, συλλαμβάνεται στήν Κοζάνη καθηγήτρια πού βαζε τούς μαθητές νά κάνουν μαρες τελετές καί σέξ. Καί λίγο ργότερα, σατανιστική μάδα Κατσούλα συλλαμβάνεται γιά φρικτούς φόνους...
Τώρα πιά, κανείς δέ γελάει ταν κούει γιά σατανισμό. Μά λάχιστοι, πρός τό παρόν, εναι ατοί πού "χωρον" καί τόν τρόπο ντιμετώπισής του. Πού εναι πρωτίστως πίστη στό Χριστό καί συμμετοχή στά μυστήρια τς κκλησίας. Διότι, σως μες νά μήν χουμε φόβο Θεο. Ο σατανιστές μως, σο κι ν κούγεται ξύμωρο, χουν!»
(πόσπασμα πό σχόλιο τς δημοσιογράφου Βικτωρίας Νταγκουνάκη. ναδημοσιεύεται πό τό βιβλίο το π. ντωνίου λεβιζοπούλου, χαμένη θωότητα. Περιπλανήσεις σέ δρόμους το ωσφόρου, θήνα 1994, σ. 20-21).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου